Veelgestelde vragen

Onderstaand vind u de antwoorden op de meestgestelde vragen die wij krijgen betreffende luxe producten.

Welke betalingsopties zijn er?

Wij bieden de volgende betalingsopties:

  • Overschrijving,
  • PayPal,
  • Credit cards (via PayPal Checkout),
  • iDEAL
Ondersteunen jullie PayPal betalingen?

Ja, wij ondersteunen PayPal betalingen en raden dit aan als beste betalingsoptie.

Accepteren jullie credit cards?

Credit card betalingen ondersteunen wij niet vanwege het hoge risico op fraude betalingen. Credit card betalingen worden ondersteund via een extern en streng beveiligd betalingsproces dat wordt afgehandeld door PayPal betalingsservice, een van de beste betalingsverwerkers op de markt.

Accepteren jullie overschrijvingen?

Ja, wij ondersteunen overschrijvingen.

Accepteren jullie iDEAL?

Ja, dankzij onze partner Mollie, kunnen onze klanten uit Nederland betalen via iDEAL.

Accepteren jullie cheques?

Nee, wij accepteren geen cheques. Wij verzenden onze gekochte producten binnen 24 uur na bevestiging van de betaling. Betaling via cheque duurt erg lang om te bevestigen en daarom accepteren wij deze methode niet.

Accepteren jullie cash met ophalen?

Ja, als u in Nederland bent, dan kunt u het product ophalen en betalen met cash of met credit card in onze winkel. Let wel dat al onze producten opgeslagen zijn op een afgelegen beveiligde locatie buiten onze winkel. Dus indien u het product op wilt halen en betalen in de winkel, neem dan contact met ons op of laat een notitie achter tijdens het betalingsproces. Wij nemen contact met u op om een bezoek afspraak te maken in onze winkel.

Verzenden jullie wereldwijd?

Wij verzenden producten over de hele wereld via DHL Expres.

Zijn de producten verzekerd gedurende de verzending?

Ja, alle producten die wij verzenden via DHL Expres zijn verzekerd.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na uw aankoop krijgt u automatisch een track & trace code en bestelling bevestiging met uw DHL Expres Waybill (track & trace) code.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Zodra de betaling is gedaan en bevestigd, versturen wij het product binnen 24 uur. De maximale levertijd is 3 dagen, afhankelijk van locatie. Indien u het sneller dan dat nodig heeft, neem dan contact met ons op en wij zullen ons best doen om dit in orde te maken.

Is het mogelijk om het leveradres te wijzigen?

Ja, wij begrijpen dat er soms verscheidene dingen kunnen gebeuren. In dat geval, laat het ons zo spoedig mogelijk weten. Voor het veranderen van het adres rekenen wij 2% administratiekosten.

Wat gebeurt er als het horloge verloren of beschadigd raakt tijdens de verzending?

DHL is al jaren onze partner en dit is tot op heden nog nooit gebeurd, maar mocht dit gebeuren, dan betalen wij het betaalde bedrag terug, zodra wij bevestigd hebben dat het product beschadigd of verloren is tijdens verzending.

Hebben jullie een retourneer en restitutie beleid?

Ja, deze hebben wij. In het geval dat het artikel niet in de op onze website beschreven staat is, garanderen wij 100% terugbetaling. U heeft 14 dagen vanaf de leveringsdatum om uw horloge te retourneren en u krijgt de verkoopprijs terug min de inspectiekosten van 10% met een maximum van € 500,-. U moet alles terugsturen, zoals u het heeft ontvangen. Houd er rekening mee dat wij de transactiekosten die door betalingsverwerkers (Creditcard, PayPal, bank, etc.)  worden berekend niet betalen, noch eventuele importbelastingen.

Heeft u andere vragen?

Heeft u andere vragen?
Neem dan contact met ons op voor meer informatie.

Neem contact op